Google Ads uitbesteden

Google Ads is een efficiënte en snelle manier om bezoekers naar jouw website te krijgen. Google Ads succesvol en winstgevend inzetten vergt tijd en specialistische kennis.

Of het nu gaat om een slimme Search campagne om leads te genereren of een Performance Max-campagne voor je webshop: wij helpen je verder met winstgevende campagnes!

Veel ervaring

Geen lange contracten

Maximaal resultaat

Wij werken samen met:

Samenwerken met Sageon betekent dat je een gespecialiseerd SEA-team tot je beschikking hebt met ieder een eigen expertise (denk aan Search, Display of Shopping). Ons Google Ads-team is al ruim 10 jaar dagelijks bezig met het optimaal inrichten en onderhouden van campagnes in zoekmachines zoals Google.

Behoefte aan een second opinion voor jouw Google Ads (of Bing Ads) -account? Neem vrijblijvend contact op!

Voordelen van Google Ads uitbesteden

Google Ads ontwikkelt zich als platform snel. Wekelijks vinden er updates plaats waar jij als adverteerder iets aan kan hebben. Als je Google Ads ‘erbij’ doet, dan kun je simpelweg niet op de hoogte blijven.

Het uitbesteden van Google Ads aan een bureau met gecertificeerde Google Ads-specialisten zoals Sageon zorgt ervoor dat jouw Google Ads-account altijd up-to-date is.

Het beheren van Google Ads-campagnes kan efficiënter door het gebruik van slimme beheersoftware. Dergelijke software is in de meeste gevallen prijzig. Voor bureaus is deze investering makkelijker te verantwoorden omdat de software gebruikt wordt voor tientallen andere accounts.

Google Ads uitbesteden kan er dus voor zorgen dat je profiteert van de laatste software zonder dat je zelf een abonnement hoeft af te sluiten.

Zeker in markten met veel concurrentie is het succes van jouw Google Ads campagne afhankelijk van de kennis van degene die de campagne beheert. Maar zelfs met veel kennis over Google Ads win je de wedstrijd niet altijd. Uitbesteden aan een bureau zorgt dat je gebruik kan maken van meerdere specialismen die bijdragen aan jouw winstgevendheid, denk aan CRO.

De nadelen van Google Ads uitbesteden

Naast de voordelen van Google Ads uitbesteden zijn er ook nadelen. Eén daarvan is bijvoorbeeld dat je de controle uit handen geeft over een kanaal dat voor jouw business belangrijk is.

Mocht je dit echt niet willen dan is een adviserende rol van een online marketingbureau wellicht interessant. Zo kun je zelf besluiten wat er gebeurt, en heb je een specialist die meekijkt en jou advies kan geven waar nodig. 

Een ander nadeel aan het uitbesteden van Google Ads is dat een online marketing bureau uren of een vaste prijs in rekening brengt. Naast het advertentiebudget betaal je dus ook voor de diensten om de campagnes te beheren. Uiteraard zorgt een goed Google Ads-bureau dat deze investering wordt terugverdiend. 

Google Ads uitbesteden aan een specialist?

Afhankelijk van jouw wensen en behoeften zijn er twee mogelijkheden om samen te werken met Sageon.

Ik wil Google Ads uitbesteden

Wil je Google Ads compleet uitbesteden? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Of je nu al beschikt over een account of wilt starten met Google Ads: wij helpen je graag verder.

Voor we starten met Google Ads bespreken we jouw doelstellingen, strategie en budgetten. Je krijgt van ons altijd een eerlijk advies.

Ik wil zelf mijn Google Ads-account blijven beheren

Wil je graag zelf aan de knoppen draaien en heb je behoefte om periodiek met een specialist te sparren over wat er beter kan? Wij helpen je graag om jouw account naar een hoger niveau te tillen.

Meer weten over Google Ads uitbesteden?

Wil je weten hoe jij Google Ads slim(mer) kan inzetten? Maak een vrijblijvende afspraak  met Sageon. Wij helpen je graag verder!

Slim(mer) gebruik maken van SEA? Laat je gegevens achter!

    Zij kiezen ook voor Sageon: