Met het verhogen van het aantal websitebezoekers genereer je niet direct meer business. Je wilt ook dat deze websitebezoekers ‘iets’ doen. Je wilt conversie. Hoe zorg je ervoor dat meer websitebezoekers datgene doen wat jij van ze verwacht? Hoe zorg je voor meer conversie zoals: verkopen, ingevulde contactformulieren, mailtjes en/of telefoontjes van nieuwe klanten?
Veel ervaring
Kennis van de juiste tools
Loyale partner
Floortje Bol – Joosten Advocaten
“De combinatie van een effectieve website en goede campagnes zorgt voor een constante stroom contactaanvragen.”
59% meer verzonden contactformulieren
Floortje Bol
Juridisch medewerker - Joosten Advocaten
Malique Steenbrink – Quoratio
“Sageon helpt ons al een aantal jaar met zichtbaarheid en het genereren van leads. Recruitment zit in onze core business en het is daarom erg belangrijk dat we up-to-date blijven over de online ontwikkelingen. De ‘quick fixes’, de rapportages, maar ook de strategische meetings die we hiervoor hebben werken erg prettig. Medewerkers van Sageon, met ieder hun eigen specialisme, weten waar ze het over hebben!”
64% meer websitebezoekers uit Google
Malique Steenbrink
Employer Branding & Online Recruitment Marketeer - Quoratio
Jan van Dalen – M2 vloeren
“In de competitieve markt van gietvloeren is onze website essentieel. Het specialisme van Sageon zorgt dat wij ook online kunnen blijven groeien.”
110% meer offerte aanvragen t.o.v. vorig jaar + 180% groei in omzet via de webshop!
Jan van Dalen
Owner - M2 by Jan
Wij zorgen dat een hoger percentage van jouw websitebezoekers klant wordt.
Met behulp van conversie-optimalisatie (CRO) zorg je dat een hoger percentage websitebezoekers converteert. We zien vaak dat er veel tijd wordt besteed aan het inrichten van de campagnes in bijvoorbeeld Google Ads terwijl er weinig aandacht wordt gegeven aan het optimaliseren van de website.
Zonde, als je het aan ons vraagt. Met een website die qua CRO niet optimaal werkt, benut je nooit het volledige potentieel uit jouw advertentiebudget. De eerste stap is bepalen wat je conversiedoelen zijn. Als dit helder is dan maken we jouw doelen meetbaar. Op deze manier krijg jij inzicht in welk kanaal voor jou het beste werkt, denk aan SEO, SEA of Social Media.
We gebruiken een arsenaal aan tools om de conversie op jouw website te optimaliseren. Denk aan Google Optimize voor A/B testen en Hotjar om bezoekersgedrag te kunnen bekijken. Sageon heeft een bewezen trackrecord op gebied van conversie-optimalisatie. Wij hebben de conversie op diverse websites verbeterd, van webshops tot b2b websites.
Om jouw bedrijf met behulp van online marketing te laten groeien heb je dus meer websitebezoekers en conversie nodig. Je wilt meer winst en meer omzet.
Meer omzet >>>
Quinten Tolboom
Online Marketeer @ Sageon
Sander Geijtenbeek
Internet marketing specialist @ Sageon
Danique Mulder
Luuk van Mier
Projectmanagement & planning @ Sageon
Nirul Dwarkapersadmisier
SEO-specialist @ Sageon
Alice Smorenburg
Social media specialist @ Sageon
Merlijn Schroten
E-commerce specialist
Liselotte van Diest
SEO specialist
Contact
Wilhelminapark 263581 NE Utrecht
Routebeschrijving met Google Maps
Om de beste ervaringen te bieden op onze website, gebruiken wij technologieën zoals cookies. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.