Hoe verhoog ik mijn conversieratio?

Met het verhogen van het aantal websitebezoekers genereer je niet direct meer business. Je wilt ook dat deze websitebezoekers ‘iets’ doen. Je wilt conversie. Hoe zorg je ervoor dat meer websitebezoekers datgene doen wat jij van ze verwacht? Hoe zorg je voor meer conversie zoals: verkopen, ingevulde contactformulieren, mailtjes en/of telefoontjes van nieuwe klanten?

Veel ervaring

Kennis van de juiste tools

Loyale partner

Wij zorgen dat een hoger percentage van jouw websitebezoekers klant wordt.

Conversie-optimalisatie

Met behulp van conversie-optimalisatie (CRO) zorg je dat een hoger percentage websitebezoekers converteert. We zien vaak dat er veel tijd wordt besteed aan het inrichten van de campagnes in bijvoorbeeld Google Ads terwijl er weinig aandacht wordt gegeven aan het optimaliseren van de website.

Zonde, als je het aan ons vraagt. Met een website die qua CRO niet optimaal werkt, benut je nooit het volledige potentieel uit jouw advertentiebudget. De eerste stap is bepalen wat je conversiedoelen zijn. Als dit helder is dan maken we jouw doelen meetbaar. Op deze manier krijg jij inzicht in welk kanaal voor jou het beste werkt, denk aan SEO, SEA of Social Media.

We gebruiken een arsenaal aan tools om de conversie op jouw website te optimaliseren. Denk aan Google Optimize voor A/B testen en Hotjar om bezoekersgedrag te kunnen bekijken. Sageon heeft een bewezen trackrecord op gebied van conversie-optimalisatie. Wij hebben de conversie op diverse websites verbeterd, van webshops tot b2b websites.

Bekijk ook

Meer omzet

Meer conversie? Laat je gegevens achter:

Wij werken samen met onder andere:

Wat onze klanten zeggen: