Hoe verhoog ik mijn conversieratio?

Met het verhogen van het aantal websitebezoekers genereer je niet direct meer business. Je wilt ook dat deze websitebezoekers ‘iets’ doen. Je wilt conversie. Hoe zorg je ervoor dat meer websitebezoekers datgene doen wat jij van ze verwacht? Hoe zorg je voor meer verkopen?

Ervaring

Sinds 2011 werkzaam in online marketing

Geen hoge kosten

Goede analyses en reportages die leiden tot een doordacht plan

Totaaloplossing

Eén aanspreekpunt voor online marketing

Bij webshops draait het om verkopen, bij bedrijven bestaan conversiedoelen uit bijvoorbeeld ingevulde contactformulieren, offerte aanvragen of meer telefoontjes van potentiële klanten.

Met behulp van meetbare doelen sturen op kosten per conversie

Conversiedoelen

Samen met jou kijken we welke doelen jij wilt bereiken. We maken al deze conversiedoelen meetbaar. Meetbare doelen geven essentiële informatie die nodig is om je marketingbudget efficiënter te besteden.

We meten welke bron voor jou werkt, denk aan Google, Facebook of bijvoorbeeld LinkedIn. Door de bronnen en de kosten per conversie inzichtelijk te maken worden beslissingen gemaakt op basis van feiten in plaats van onderbuikgevoel.

We gebruiken een arsenaal aan tools om de conversie van websitebezoekers te verhogen. Ben je benieuwd welke, of wil je meer weten over hoe jij de conversie van websitebezoeker naar klant kan verhogen? Neem contact op.

Conversie verhogen? Laat je gegevens achter:

Daniel de Kruijf

Wij werken samen met onder andere: