Hoe verhoog ik mijn conversieratio?

Met het verhogen van het aantal websitebezoekers genereer je niet direct meer business. Je wilt ook dat deze websitebezoekers ‘iets’ doen. Je wilt conversie. Hoe zorg je ervoor dat meer websitebezoekers datgene doen wat jij van ze verwacht? Hoe zorg je voor meer verkopen?

Ervaring

Sinds 2011 werkzaam in online marketing

Geen hoge kosten

Goede analyses en reportages die leiden tot een doordacht plan

Totaaloplossing

Eén aanspreekpunt voor online marketing

Wij zorgen dat een hoger percentage van jouw websitebezoekers klant wordt.

Conversie-optimalisatie

Bij webshops draait het om verkopen, bij bedrijven bestaan conversiedoelen uit bijvoorbeeld ingevulde contactformulieren, offerte aanvragen of telefoontjes van potentiële klanten.

Met behulp van conversie-optimalisatie zorgen we dat een hoger percentage van jouw websitebezoekers converteert. Hiervoor moet je eerst weten wat je conversiedoelen zijn. Als dit helder is dan worden deze doelen meetbaar gemaakt. Op deze manier krijg jij inzicht in welk kanaal voor jou het beste werkt, denk aan SEO, SEA, Facebook of bijvoorbeeld LinkedIn.

We gebruiken een arsenaal aan tools om de conversie op jouw website te optimaliseren. Denk aan Google Optimize voor A/B testen en Hotjar om bezoekersgedrag te kunnen meten. Sageon heeft een bewezen trackrecord op gebied van conversie-optimalisatie. Wij hebben de conversie op diverse websites verbeterd, van startende zzp’ers tot aan beursgenoteerde bedrijven.

Wil je meer weten over hoe jij de conversie van websitebezoeker naar klant kan verhogen? Neem contact op.

Conversie verhogen? Laat je gegevens achter:

Daniel de Kruijf

Wij werken samen met onder andere: