Hoe krijg ik meer websitebezoekers?

Je wilt meer relevante websitebezoekers. Meer bezoekers die geïnteresseerd zijn in je producten of diensten. Samenwerken met Sageon betekent dat wij met behulp van een effectief plan zorgen voor meer relevante websitebezoekers. We onderzoeken op welke manier je doelgroep het best te bereiken is.

Bewezen aanpak

Geen lange contracten

Loyale partner

Een effectief plan voor structureel meer websitebezoekers die geïnteresseerd zijn in jouw producten of diensten.

Onderzoek en plan van aanpak

Sageon onderzoekt wat in jouw specifieke geval dient te gebeuren om structureel meer websitebezoekers te krijgen. Dit onderzoek bestaat uit de volgende onderdelen:

  1. Nulmeting
    Tijdens de nulmeting beantwoorden we vragen als: hoe presteert jouw website nu echt? Wat gaat goed? Wat kan beter? Hoe vindbaar ben je nu echt voor nieuwe klanten? Hoe zit je site technisch in elkaar? Welke bedrijven bezoeken je website (zijn dit de bedrijven die je voor ogen hebt)?
  2. Zoekwoordenonderzoek
    We onderzoeken of de woorden die jij op je website gebruikt overeenkomen met de termen die gebruikt worden door jouw doelgroep(en). Ook beantwoorden we vragen als: hoe vaak wordt er op relevante zoekwoorden gezocht (zowel landelijk als lokaal) in Google en Bing?  Hoe hoog is de concurrentie? Wat betaal je per klik als je besluit op een zoekwoord te adverteren?
  3. Concurrentieonderzoek
    Wie zijn je concurrenten? Wie scoren een nummer een, twee en drie positie in Google? Welke pagina’s op websites van concurrenten halen het meeste bezoek binnen via zoekmachines? Via welke zoekwoorden genereren zij de meeste bezoekers? Adverteren ze in Google, zo ja op welke woorden? Deze vragen worden in het concurrentieonderzoek beantwoord.
  4. Doelgroeponderzoek
    Ook wordt onderzoek gedaan naar jouw doelgroep(en). We bekijken via welke kanalen, denk aan Google of LinkedIn, we de doelgroep het beste kunnen bereiken. Welke websites zijn populair onder de doelgroep? Waar zoekt de doelgroep naar een oplossing voor het probleem dat jij voor ze kunt oplossen?
  5. Plan van aanpak
    Met behulp van de nulmeting en het zoekwoorden-, concurrentie-, en doelgroeponderzoek wordt een concreet plan van aanpak geschreven.

Bekijk ook

Meer conversie
Meer omzet

Meer websitebezoekers? Laat je gegevens achter:

Klanten over Sageon:

Wij werken samen met onder andere: