Online marketing specialisten

Onze klanten zijn gewend om iedere maand een uitgebreide rapportage & analyse te ontvangen. In dit document is te lezen hoe de website heeft gepresteerd en wat kanalen als Google AdWords, LinkedIn en Facebook concreet hebben opgeleverd. Steeds meer organisaties met een eigen online marketing afdeling besteden de analyse en rapportage aan ons uit om een zo onafhankelijk beeld te krijgen van online marketing prestaties.

Duidelijk

Begrijpelijke rapportage aangepast aan het niveau van de lezer.

Resultaatgericht

Bevat actiepunten gericht op betere prestaties.

Onafhankelijk

Eerlijk en onafhankelijk oordeel over online performance.

Sinds 2011 horen we dat onze rapportages en analyses erg gewaardeerd worden door onze klanten. Inmiddels hebben we voor het maken van deze rapportages alweer flink wat tools versleten. We geloven dat we nu het maatwerk kunnen bieden waar je als bedrijf blij van wordt.

Meer inzicht in de prestaties van onlinemarketingkanalen en iedere maand concreet advies hoe deze te verbeteren.

Hoe starten we?

Als je besluit om meer inzicht via onze rapportage & analyse te krijgen dan starten we met het koppelen van de tools die jij gebruikt. Denk aan Google Analytics, Search Console, Bing Ads, Facebook, LinkedIn, YouTube en MailChimp. De informatie uit deze tools krijg je dus allemaal in rapportage.

Wat is de inhoud van de rapportage

Het maken van een rapportage is maatwerk. Elk bedrijf wil andere data zien. Voor sommige klanten maken we een rapportage van één bladzijde, andere rapportages bevatten er beduidend meer.

De rapportage opent met een overzicht van de werkzaamheden die zijn uitgevoerd. Vervolgens krijg je een samenvatting van de inhoud. Dit kan bijvoorbeeld door het beantwoorden van de vragen: wat is er afgelopen maand gedaan? Wat heeft het gekost? Wat heeft het opgeleverd? Hoe verhouden de prestaties zich ten opzichte van vorige maand of dezelfde periode vorig jaar?

Na de samenvatting geven we je een lijst met aanbevelingen waarmee de prestaties verbeterd kunnen worden. Tot slot is per kanaal de informatie te zien waarop de verbeterpunten gebaseerd zijn. Niet alleen informatie uit Google Analytics maar dus ook direct uit de andere kanalen waarin je hebt geïnvesteerd, zoals LinkedIn en Facebook.

De mogelijkheden bespreken? Laat je gegevens achter!

Pleunie van de Ven