Rapportage & analyse specialisten

Wil jij beter weten wat je website en online marketing kanalen precies opleveren? Laat ons je inzicht geven zodat jij kunt sturen op basis van data in plaats van onderbuikgevoel.

In een online dashboard lees je hoe je presteert op gebied van online marketing. Je ziet wat kanalen, zoals Google, LinkedIn en Facebook, hebben opgeleverd en waar de komende periode de focus op zou moeten liggen.

Wil jij een objectief oordeel over de prestaties van online marketing kanalen? Maak kennis met Sageon.

Onafhankelijk oordeel

Veel kennis

Actiegericht

Sinds 2011 leveren wij onze klanten heldere analyses en rapportages. De afgelopen jaren hebben we voor het maken van deze rapportages de nodige tools versleten. We geloven dat we nu het maatwerk kunnen bieden waar je als bedrijf echt blij van wordt.

We werken samen met (online) marketeers en ondernemers. Voor de rapportage en analyse maakt het niet uit of de uitvoering van de campagnes door jou wordt gedaan of dat ze worden uitbesteed.

Meer inzicht in de prestaties van onlinemarketingkanalen en iedere maand concreet advies hoe deze te verbeteren.

Hoe starten we?

Als je besluit om meer inzicht via onze rapportage & analyse te krijgen dan starten we met het koppelen van de tools die jij gebruikt. Denk aan Google Analytics, Google Ads, Bing Ads, AdCalls, Google Shopping, Instagram, LinkedIn en YouTube. De belangrijkste informatie uit deze tools krijg je dus allemaal in één overzicht.

Wat is de inhoud van de rapportage

Het maken van een rapportage is maatwerk. Voor sommige klanten maken we een rapportage van één bladzijde, andere rapportages bevatten er meer dan 20.

De rapportage opent met een overzicht van de werkzaamheden die zijn uitgevoerd. Vervolgens krijg je een samenvatting van de inhoud. Dit kan bijvoorbeeld door het beantwoorden van de vragen: wat is er afgelopen maand gedaan? Wat heeft het gekost? Wat heeft het opgeleverd? Hoe verhouden de prestaties zich ten opzichte van vorige maand of dezelfde periode vorig jaar?

Na de samenvatting geven we je een lijst met aanbevelingen waarmee de prestaties verbeterd kunnen worden. Tot slot is per kanaal de informatie te zien waarop de verbeterpunten gebaseerd zijn. Niet alleen informatie uit Google Analytics maar dus ook direct uit de andere kanalen waarin je hebt geïnvesteerd.

Mogelijkheden bespreken? Laat je gegevens achter!

    Zij gingen je voor:

    Zij kiezen ook voor Sageon: