Zoals eerder besproken heeft het veel voordelen om te adverteren via LinkedIn. Om te kunnen adverteren op LinkedIn heb je wel een LinkedIn Ads account nodig. Hoe je die aanmaakt lees je hier. Als je een account hebt kun je gaan adverteren. Maar dit hoef je niet alleen te doen: je kunt ook anderen toegang geven tot je LinkedIn Ads account.
Door anderen toegang te geven tot je Ads account kun je wel gebruikmaken van hun kennis, maar houd je het account uiteindelijk wel in eigen beheer. Daarnaast hebben anderen hiermee ook inzicht in de campagnes en hoe deze presteren.
Nog een groot voordeel: je kunt het daadwerkelijke adverteren dan ook aan iemand anders overlaten, bijvoorbeeld een marketing expert. Zo hou jij meer tijd over voor andere dingen!
Hoe je iemand anders toegang geeft tot je LinkedIn Ads account leggen wij uit in dit stappenplan.
Gefeliciteerd, de uitgenodigde gebruiker heeft nu toegang tot je LinkedIn Ads account!
Kom je er niet uit met dit stappenplan? Of wil je hulp bij het instellen, beheren of optimaliseren van je LinkedIn Ads account? Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder!
Om de beste ervaringen te bieden op onze website, gebruiken wij technologieën zoals cookies. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.