Leestijd: 1 minuut
Na het testen met kleine groepen en diverse variabelen heb je al een veel beter beeld van wat wel en niet werkt. Nu kun je de bevindingen uit de kleine campagnes gebruiken voor het vormgeven van je strategie waarmee je meer resources kan inzetten.
Nu is het zaak om constant te blijven analyseren en optimaliseren. Heeft het onlinemarketingkanaal niet goed gefunctioneerd? Bekijk of je het budget anders moet besteden. Gaat het meeste geld ook naar het kanaal dat het beste resultaat oplevert? Pas op basis van deze gegevens het budget aan.
Sander Geijtenbeek
Sander is de oprichter van Sageon. Zijn doel: van elke samenwerking iets bijzonders maken. Met behulp van zijn ervaring en bewezen trackrecord schakelt hij moeiteloos op zowel strategisch als uitvoerend niveau.
Neem contact op
Om de beste ervaringen te bieden op onze website, gebruiken wij technologieën zoals cookies. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.